Administrativ Entreprenør

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Medarbejder med erfaring inden for byggesager i Entreprenørbranchen

Deltidsjob eller Fleksjob på ca. 6 timer fordelt på formiddage.

Vi søger en person som kan indgå i vores administrative team.

 

Arbejdsopgaverne/kvalifikationer ligger hovedsageligt i at:

* Vigtigste opgave er at være tovholder på vores elektroniske Kvalitetssikrings System som hedder EQS.

* Udskrive tilbudsmaterialer og tegninger på tilbudsopgaver.

* Forberedelse af papirgangen i byggesager.

* Søge gravetilladelser.

* Søge Ledningsoplysninger.

* Være behjælpelig med skilteplaner og bestillinger.

* Forefaldende opgaver.

* Arbejde selvstændigt.

* Godt humør og evne til at samarbejde er nødvendigt.

 

Arbejdstid som udgangspunkt: gerne tirsdag, onsdag og torsdag formiddag.

Ca. 6 timer ugentlig.

Kontakt:

Kenneth på tlf. 40532156 eller skriv en mail til Bente@fme-aps.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Faaborg-Midtfyn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FAABORG-MIDTFYN ENTREPRENØREN ApS, Skovløkkevej, 5792 Årslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987669

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet