BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at arbejde i et fagligt ambitiøst myndighedskontor, hvor spændende opgaver, godt kollegaskab og fleksibilitet i hverdagen går hånd i hånd? Er du god til at formulere dig på skrift, mens du har mange bolde i luften og samtidig løse en mængde forskellige typer administrative opgaver? Er du struktureret, selvstændig og serviceminded? Og vil du trives med at arbejde i en omskiftelig hverdag, så er det netop dig, vi søger som vores nye kollega i Vejmyndighed.
Vejmyndighed er en del af afdelingen Byudvikling i By- og Kulturforvaltningen. Vi er placeret på Odense Slot i bymidten. Her er opgaveporteføljen bred. Forvaltningen arbejder med alt fra byggesager, kulturelle begivenheder, drift af kommunens ejendomme, veje og parker til lokalplaner, affaldsplanlægning og erhvervsudvikling. Med vores brede opgaveportefølje spiller vi i By- og Kulturforvaltningen en helt central rolle i Odenses udvikling mod at blive en storby med omtanke og i at sikre de bedste rammer for velfærden. Vores fælles mål i forvaltningen er at skabe bæredygtige løsninger for Odense, der fremmer økonomisk vækst og menneskelig værdi. Med andre ord, arbejder vi for at gøre en forskel for borgere og virksomheder i Odense. Som medarbejder i By- og Kulturforvaltningen er du med til at gøre den forskel – uanset om du drømmer om at gøre forskellen for den enkelte borger i hverdagen eller for os alle sammen for fremtiden.
Om os - Samarbejde, tillid og fleksibilitet
Vi er 14 dygtige og erfarne kolleger, der arbejder med gravearbejde i byens veje, parkering, tilladelser til events, udeservering og alt muligt andet myndighedsbehandling på vejområdet. Samarbejde, godt kollegaskab, tillid og fleksibilitet er nøgleord hos os. Vores tilgang til myndighedsarbejdet er, at vi sammen med ansøgeren eller ved sparring med kollegaer er hjælpsomme og sammen finder løsninger, der kan fungere for både ansøger og kommune. Naturligvis inden for lovgivningens rammer og de retninger som vores politiske ledelse har sat. Vi glæder os til at finde dig, vores nye kollega på holdet, og vi glæder vi os til at lære dig mere om vejområdet.
Om jobbet
Du skal sammen med teamet sikre en god og saglig myndighedsbehandling for borgere og virksomheder. Du kommer til at understøtte hele teamet med dit strukturerede overblik.
Eksempler på opgaver kan være:
- Oprettelse af sager og journalisering
- Lettere sagsbehandling jf. vejloven
- Besvarelse af borgerhenvendelser
- Vejledning af borgere om grundejerforpligtelser - renholdelse og snerydning
- Du er struktureret, grundig og har et godt blik for detaljer
- Du kan lide at have mange bolde i luften, og fastholder struktur og overblik i arbejdet
- Du formulerer dig ubesværet og professionelt på dansk, både skriftligt og mundtligt
- Du har generelt flair for IT
- Du har en kontorfaglig uddannelse og måske erfaring med myndighedsarbejde
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Der er tale om en ét-årig midlertidig stilling som administrativ medarbejder. Stillingen er på 37 timer om ugen. Ansættelse ønskes fra den 1. august 2023.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Pernille Stausholm på 30 51 24 21 eller kontorchef Anette Pihl Østergaard på 29 33 54 33.
Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 11. juni 2023. Vi forventer at afholde samtaler den 16. juni. Samtalerne afholdes på Odense Slot, Nørregade 36-38, 5000 Odense C.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faaborg-Midtfyn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Ørbækvej 100B, 1., 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3278e790-61b5-4e9c-80d6-59e8c773a058
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835807