BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvis du brænder for at skabe værdi og gøre en forskel igennem udvikling, skal du læse med her.
Vi søger to dygtige kollegaer, der vil være med til at udvikle, understøtte og skabe et fælles serviceteam, der skal levere effektivt og professionelt på tværs af Fællesadministrationen på SDU.
Arbejdsopgaverne indenfor indkøb og regnskab er ens for begge stillinger, med den forskel at stillingerne vil have ansvar for forskellige organisatoriske partnerområder.
Om jobbet
SDU tilbyder dig en spændende og udviklende stilling, hvor du har god mulighed for at præge din egen stilling. Der vil være en alsidig hverdag, som vil byde på mange typer af opgaver på tværs af Fællesadministrationen. Det er en stilling med fremtidige muligheder, medinddragelse, og hvor der er fokus på et godt arbejdsmiljø. Der er således højt til loftet, plads til udfoldelse og hvor to dage ikke er ens.
Dine arbejdsopgaver i forhold til partnerområderne vil blandt andet omfatte:
- Indkøb af varer i SDU’s indkøbssystem TrueTrade, herunder kontering og behandling af moms.
- Behandling af købsfakturaer i SDU’s ERP-/økonomisystem.
- Behandling af salgsfakturaer i ERP-systemet.
- Behandling i ERP-systemet af interne handler mellem SDU’s organisatoriske enheder.
- Særligt ansvar i forhold til at overholde SDU’s Regnskabsinstruks.
- Løbende controlling i form af gennemgang – og om nødvendigt rettelse – af posteringer i ERP-systemet
- At udvikle, ensrette og optimere forretningsgange.
Der er tale om faste stillinger på 37 timer pr. uge med flextid og betalt frokostpause. Der er mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
Om dig
Du har et stort servicegen, der sætter brugeren/området først og formår at sikre den gode service ved at gøre brug af dine gode formidlingsevner, dit smittende humør og din naturlige evne til at opsøge og dyrke relationer. Du besidder samtidig et højt drive og er initiativrig, pligtopfyldende og kvalitetsbevidst. Udover at være selvstændig, er du også teamplayer, hvor alsidighed og fleksibilitet med ønske om at lære og bidrage i teamet kommer let for dig.
Vi forventer, at du:
- har relevant erfaring indenfor økonomi og regnskab.
- er talstærk og har regnskabsforståelse.
- har stærke IT-kompetencer. Kendskab til Oracles Cloud-baserede ERP-system, rapportværktøjet QlikView samt indkøbssystemet TrueTrade vil være en fordel, men ikke et krav.
- kan arbejde selvstændigt og håndtere en bred vifte af opgaver uden at miste overblikket.
- er serviceminded, struktureret og har en kvalitetsbevidst tilgang til opgaverne.
- er nysgerrig på personer, processer m.m. og besidder en stærk vilje om at lære.
- har godt humør og vil bidrage til den gode stemning.
Om os
Stillingerne er placeret i Økonomiservice, hvor vi er ca. 70 medarbejdere. Økonomiservice er et af 11 områder i Fællesadministrationen. Der vil være snitflader til flere af de øvrige fem afdelinger i Økonomiservice.
Samarbejdet internt i Økonomiservice er kendetegnet ved en uformel omgangstone, flittig anvendelse af humor og et godt arbejdsmiljø.
Teamet sidder i storrumskontor, som understøtter samarbejdet og sparringen med hinanden i opgaveløsningen. Etableringen af teamet sker med baggrund i ønsket om at skabe et højt fagligt miljø, hvor specialistviden og funktioner er samlet i Fællesadministrationen.
Vi er for nu 2 ansatte i teamet, bestående af én personaleleder og én teamleder.
Du kan læse mere om Økonomiservice på
https://www.sdu.dk/da/om_sdu/faellesomraadet/oekonomiservice.
Ansøgning, løn og ansættelsesforhold
Ansøgningsfristen er onsdag den 21. juni 2023 kl. 23.59.59, og samtaler afholdes i Odense i uge 26.
Ansættelse ønskes pr. 1. september 2023 og 1. november 2023 eller efter aftale (gerne tidligere).
Tjenestestedet er Odense.
Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Bill Busch Andersen på telefon 6550 2986 eller kontorfuldmægtig Christina Vinding Fugl på telefon 6550 2915.
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faaborg-Midtfyn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://fa-eosd-saasfaprod1.fa.ocs.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/da/sites/CX_1001/requisitions/preview/987
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849069