Customer Service Coordinator - Frankrig

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret, struktureret og fransk-kyndig Customer Service Coordinator til en alsidig og udviklende stilling hos Jørgen KRUUSE A/S i Odense.

Du bliver en del af et stærkt team bestående af 10 engagerede kolleger, som hver især varetager kundeservice inden for deres respektive markeder og lande. Afdelingen ledes af Customer Service Manager for Global Sales.

Kunderne i Global Sales er hovedsageligt distributører og agenter, som håndteres af den markedsansvarlige Account Manager i tæt samarbejde med intern kundeservice. Kundekontakten foregår via e-mail, web og telefon, og det er derfor vigtigt, at du trives godt i krydsfeltet mellem kunder, markedsansvarlige og interne samarbejdspartnere fra blandt andet product management, kvalitetsafdelingen og logistik.


STILLINGEN
Du får en stor kontaktflade både internt og eksternt og bliver internt ansvarlig for det franske marked samt for et antal nøglekunder på andre markeder. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Oprettelse, håndtering og styring af ordrer, leverancer og forsendelser.
  • Besvarelse af henvendelser fra kunder og markedsansvarlige.
  • Sikker håndtering af reklamationer og afvigelser, blandt andet i forbindelse med leverancer.
  • Backup og support især til Account Manager på det franske marked.
  • Deltagelse i kontinuerlig optimering af arbejdsrutiner og dermed levering af fremragende og loyalitetsskabende kundeservice.
  • Indhentning af informationer om produkter, kvalitet, leverancer mv. hos kolleger og videreformidling til kunder og markedsansvarlige.
  • Aktiv deltagelse i at gøre KRUUSE til et godt sted at arbejde med stærke relationer både internt og eksternt.

Der er mulighed for at arbejde hjemmefra i et vist omfang, men hovedparten af din arbejdstid vil være i tæt samarbejde og sjovt samspil med dine kolleger på kontoret i Langeskov. Der vil være mellem 10-20 rejsedage om året til messer, konferencer og lignende.


KANDIDATEN
Du skal kunne agere sikkert og trives godt i en hverdag med mange samtidige opgaver og en række forskellige interne og eksterne kontaktpunkter. Det er vigtigt, at du har en imødekommende og problemløsende tilgang til kunder og samtidig har skarpt fokus på ressourceforbrug og omkostninger i forbindelse med den daglige kundeservice.

Konkret lægger vi blandt andet vægt på:

  • Erfaring fra en lignende rolle med fokus på kundeservice og markedssupport i en eksportvirksomhed.
  • Stærke organiseringsevner og gode kommunikations- og koordineringsfærdigheder.
  • Evnen til at have "det store overblik" og samtidig have skarpt øje for detaljen og færdiggørelsen af dine opgaver.
  • Opsøgende i forhold til at finde svar på spørgsmål, som du måske ikke i øjeblikket har paratviden om.
  • Gode IT-færdigheder og erfaring med en stor kommunikationsmængde via e-mail og telefon.
  • Gode sprogkundskaber - fransk, engelsk og dansk på et højt niveau både mundtligt og skriftligt.

Som person, er du bl.a. kendetegnet ved:

  • Gå-på-mod, godt humør og en positiv indstilling til opgaver og andre mennesker.
  • God i relationen med andre både internt i organisationen og med kunder.
  • Engageret, motiveret og ansvarsfuld i forhold til dine ansvarsområder og virksomheden som helhed.
  • Kan møde og håndtere udfordringer på en konstruktiv og løsningsorienteret måde.
  • En god team-player, som bidrager positivt til den gode kultur og samarbejdet i virksomheden.

Du vil ingdå i en stærk teamkultur med fart på, masser af gode grin og stor hjælpsomhed overfor hinanden.


VILKÅR
Arbejdssted er kontoret i Langeskov.
Konkurrencedygtig fast løn, pension, fælles bonusordning, sundhedssikring, frokostordning, mobil og PC.


CV OG ANSØGNING
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.


KRUUSE A/S
Jørgen KRUUSEs hovedkontor ligger i Langeskov på Fyn, og totalt har virksomheden 220 ansatte inkl. datterselskaber i Sverige, Norge, England og Kina. KRUUSE indgår i den amerikanske koncern Covetrus, der er en af verdens største udbydere af animalcare produkter og services til veterinærklinikker, og koncernen beskæftiger i alt 5.500 medarbejdere world wide.

Som medarbejder hos KRUUSE kan vi garantere en varieret og dynamisk arbejdsdag i en internationalt fokuseret virksomhed. Det er en moderne arbejdsplads med flad organisationsstruktur og en uformel omgangstone, og hverdagen er fyldt med udfordrende arbejdsopgaver, der kan udvikle dig både fagligt og personligt.

Vi lægger stor vægt på at spille hinanden gode, så vi sammen lykkes om de fælles mål. Det er derfor vigtigt for os, at du også tænker i helheden og kan glæde dig lige så meget over andres succes som din egen.

Igennem et velplanlagt on-boarding forløb er vi sammen om at sikre, at du får den bedst mulige start i jobbet og dermed et solidt fundament for at lykkes.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Faaborg-Midtfyn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ConfidenceSearch, Helgavej 26, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://confidencesearch.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/150544&linkref=112416&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845746

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet