BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du frisk til at blive en del af Plejehjemmet Havebæks personale, hvor du bidrager med kvalitetssikring af medicinhåndtering?
Stillingen er tidsbegrænset på 1 år på 37 timer ugentlig med fortrinsvis dagvagter, enkelte senvagter sammen med aftenvagten til sparring – du har fri i weekenden. Tiltrædelse pr. 1. august 2023 eller efter aftale.
Om jobbet
Du har stor medindflydelse på dine arbejdsopgaver, da det er en helt ny stilling.
Som farmakonom arbejder du bl.a. med følgende opgaver:
- Gennemgang af nye borgeres medicin
- Faglig sparring med kollegaer
- Understøtte korrekt medicinhåndtering/UTH
- Medicindispensering
- Iværksætte og understøtte dosisdispensering
- Opfølgning på medicinadviseringer
- Deltager i triage gennemgang af borgerne
- Bestille medicin, samt dialog med egen læge vedrørende medicin
Forventninger til dig
- Har erfaring med kvalitetssikring af medicinhåndtering
- Viden om og erfaring med polyfarmaci
- Kan arbejde selvstændigt, struktureret og løsningsorienteret
- Har gode samarbejdsevner og kan arbejde som en del af et team
- Gode kommunikative evner og kan skabe god dialog og relationer
- Skal kunne formidle og undervise kollegaer, borgere og pårørende
- Er positiv, nysgerrig og fyldt med gåpåmod
Vi er Fyens største plejehjem med plads til 130 beboere med mange forskellige udfordringer. Vores arbejdsdag er præget af spændende og komplekse borgerforløb, hverdagsrehabilitering, koordinering, samarbejde og dokumentation. Vi anvender beboerkonferencer som metode i vores arbejde ved beboerne. Samarbejdet med beboerne og de pårørende er præget af hverdagsrehabilitering og høj faglighed, og inddragelse af de pårørende vægtes højt.
Vi har en stor tværfaglig personalegruppe, hvor alle fagligheder arbejder tæt omkring beboerne. Personalegruppen består af social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, pædagoger og sygehjælpere samt aktivitetsmedarbejdere og medarbejdere ansat i flexjob. Derudover har vi egen plejehjemlæge og samarbejder med kommunens konsulenter indenfor demens og palliation.
Du kommer til at spille en vigtig rolle for at sikre korrekt medicinhåndtering ved blandt andet vejledning og sparring.
Vi tilbyder
- Gode fysiske rammer og en god introduktion til stedet
- Stor indflydelse på egen vagtplan/ vi vil gå langt for, at du kan få fri også ved behov i akutte tilfælde
- En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for indflydelse på planlægning af arbejdsopgaverne, hvor der er plads til udfoldelse og nytænkning
- Tæt samarbejde med husets egne sygeplejerske både dag og aften
- God mulighed for faglig udvikling og uddannelse
- Samarbejde med huset egne læge
- Samarbejde med øvrige tværfaglige samarbejdspartnere omkring beboernes rehabilitering
- Vi vægter det gode arbejdsmiljø meget højt
- Sparring med vores sygeplejegruppe
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Janne Schouboe-Olsen på 29 13 05 26 for yderligere oplysninger omkring stillingen.
Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 10. juni 2023. Samtaler afholdes den 20. juni 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faaborg-Midtfyn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Østerbæksvej 83, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=99de0d42-3d28-4436-8b18-21cda669f06d
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840288